NU ÄR JAG FÖRBANNAD

jag vet att folk tycker jag är gnällig och kan verka
så jävla bitter. men jag har åsikter om saker&ting, tycker faktiskt
inte att det är samma sak.

jag är förbannad.
jag är förvirrad.
jag är inte det minsta förstående.

hur kan man skaffa barn om man
fortfarande går på droger?
varför i helvete behåller man ungen
om man inte ens kan stila till sig själv först?

för några kanske barnet blir en räddning.
men ska man chansa?
krona eller klave. undra hur det kommer gå.
IDIOTJÄVLAR!

förstör era liv, ingen verkar bry sig speciellt mycket ändå.
men förstöra en unges liv är fan fucked up..

sen all cred till blivande mammor som helhjärtat
lagt av med skiten och verkligen försöker.

men när jag hör om en
blivande morsa som sitter och skjuter
kan jag flippa.

är man beroende så undrar jag varför
i helvete man behåller ungen?
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
jag blir så chockad och arg.
sånt här kommer jag aldrig förstå mig på.

ett barn är ingenting man kan lämna tillbaka
när man lessnar. det är puttinuttit i början kanske.
men man tar på sig ett ansvar utan dess like.

TA INTE NER EN OSKYLDIG LITEN ÄNGEL PÅ JORDEN OM DU ÄNDÅ SKA
GE STACKARN EN FET KÄFTSMÄLL NÄR DEN SER DAGENS LJUS.
för det är precis det ni gör. stackars barn, lilla blivande maskrosbarn.


Kommentarer
Izabelle

HEEELT RÄTT. Finns idioter över allt tyvärr. Och ungarna bör tas ifrån en sån människa eller familj på en gång. Aldrig att dom skall få ha kvar ungen.

2011-12-25 @ 18:58:34
URL: http://sandizabelle.blogg.se/
Emie

har också funderat på det där. från att inte ens kunna ta hand om sig själv till att plötsligt ta hand om en till.



jag, som inte knarkar och har aldrig gjort heller, kan knappt ta hand om min hund & dom ska ta hand om ett barn för resten av livet?



helt sjukt...

2011-12-26 @ 14:49:00
URL: http://eajn.webblogg.se/
Zabine

OJ vad jag håller med dig här..

2012-01-28 @ 10:44:44
URL: http://wildasmami.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0