FINASTE KILLARNA


idag har vi umgåtts med celine&elias.
det är så himla roligt att se killarna leka tillsammans.
jullen har sprungit och passat honom också, jag tror
han skulle älska att vara storebror.

tycker det är riktigt kul att både celine och jag har barn.
vi har hängt ihop sen högstadiet och alltid
varit så förbannat lika varandra, tvillingar är vi också
båda födda i juni. sen får vi barn och båda föds i december
och blir skyttar. kalla mig naiv, men jag tror stenhårt på stjärnecken.
elias är en kopia av julian när han var lika gammal.

jag borde förresten sova nu.
lillkillen har ju sovit hela nätter sen vi flyttade hit.
men sen två veckor tillbaka har han börjat vakna
2 gånger varje natt. jag orkar inte!!
ingen rast ingen ro. thats just a mama life.
kickar nog igång ett avsnitt av solsidan nu.
det är ju trots allt sommar, och sova kan man göra i graven.


Kommentarer
marielle.

Han kanske trivdes i sitt lilla rum?

Tänkte på medan ni har bytt rum!

Jobbigt att inte få sova på nätterna. Man blir ju helt förstörd, iaf jag!

Kram

2011-07-05 @ 08:00:32
URL: http://frnden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0