TA MIG FÖR DEN JAG ÄR

jag kan ingenting om mode, är heller inte smal.
hatar att laga mat och är ett riktigt jävla kontrollfreak.
mitt humör är som en rollercoaster och jag har inget tålamod whatsoever.
är dålig i skolan men har alltid älskat debatter.
gillar inte att umgås med andra morsor eftersom
jag hatar att prata om deras ungar hela dagarna.
är en bra förlorare, men vill helst vinna.
är grymt jävla lat, men älskar sport.
är rapp i käften och pratar alldeles för mycket.
längtar efter att jullen blir äldre så vi kan föra riktiga diskussioner.
tycker inte om när folk är extremt fördomsfulla.
hatar när människor lägger sig i något dom helst ska hålla sig ifrån.
när jag var mindre blev jag grymt sviken av vuxna människor
och har därför svårt att lita på folk.
jag är väldigt öppen av mig, men låter ingen komma för nära.
har lätt för att glädjas åt andra människor så länge dom inte skryter.
envis och förlåtande har jag alltid varit så länge jag kan minnas.
jag var "hemligt" kär i christian när jag gick i sjuan.
har starka åsikter och har alltid stått för vad jag tycker.
jag kan inte minnas alla gånger jag blev kallad till rektorn som barn.
för snart tre år sedan förlorade jag nästan en liter blod, 45 min senare kom julian.
jag har varit gravid två gånger i mitt liv.
ibland önskar jag att man kunde byta ut vissa personer i släkten.



Kommentarer
frnden.

du är ju bara för härlig :)

2011-07-17 @ 20:39:59
Emelie

älskade punkten om när julian blir äldre! haha, fick mig en bild om hur era "diskutioner" ser ut nu, haha :)

2011-07-19 @ 00:34:29
URL: http://eajn.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0