HÄNG PÅ STRÅKET


började gårdagen med en promenad ner på staden.
träffade upp mami&michaela och vi käkade på stråket.
inhandlade två par skor till julian medan han sprang omkring
inne på dinsko och skrek. en ballong hade han fått också
vilket gjorde det lätt att se honom hela tiden.
in på make up store och handlade för glatta livet.
är så sjukt nöjd över produkterna jag köpte.
in på bussen och sen blev det badhuset för killarna.

jag ringde andré och frågade om han ville haka med
ner på stråket. han bangar aldrig.
vi drack inte, eller jag drack två cider.
jag har tidigare uttalat mig om att vara nykterist
men det är inte slaget i sten att jag aldrig mer ska dricka.
är hellre nykter bara, thats it.

när jag var 14 år drabbades jag av ryggskott.
ovanligt för min ålder och efter detta
har jag ständiga problem.
när jag gick hem igår var jag tvungen att
sätta mig ner och vila.
höll inte på att ta mig upp.
vilken smärta.
jag har ont jämt, men detta toppade allt. 
nu kändes det precis som att jag skulle falla ihop och inte kunna ta mig hem.
alltså kommer jag vara stillasittande idag, hoppas
på besök av nathalie och janelia.

träffade många fina människor igår.
dom gjorde min kväll.
är glad över att jag inte stannade hemma
som jag egentligen skulle göra.
älskar spontanitet!



sommarlandet igår lät precis såhär.
vilken jävla feeling det var.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0