HATAR MIN FÖRBANNADE NACKE

hola people!
idag har jag lika ont i nacken
som alla andra jävla dar.
MÅSTE bara ha en massage idag, detta funkar
inte längre. somnade sent inatt
och fick kliva upp tidigt imorse så ikväll
hoppas jag på att ligga i sängen innan tolv.

christian har sovmorgon vilket inte
är världens lättaste med en springande, skrikande
unge alldeles utanför sovrummet.
fast han tycks sova bättre än vad jag
gör då jag får sovmorgon.

idag är det lite finare väder,
så jag tänkte stoppa ner jullen i vagnen och
ta en promenad till syster senare.


måste börja röra på mig, soffpotatis som jag är.
får lite motiviation nu när solen skiner.


Kommentarer
frnden.

bara å hänga med mig på promenader. behöver ju inte gå till spikbordarna ;)

2011-06-27 @ 13:47:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0