HEMMA FRÅN MOTALA


nu är vi hemma igen.
shit vad underbart vi har haft det.
vi har redan planerat nästa tripp, och då hänger
både christian och julian med.
känns bra att fått vara borta men skönt att vara hemma.
borta bra men hemma bäst är ju så true.

sara's 30års fest var grymt rolig.
jag uppdrädde med en egenskriven låt till henne
och det var många tårar som föll.
tjejerna raggade hejvillt på andré och jag
fick höra allt snaskigt som sas på toaletten.
jag satt för mig själv och skrattade vill jag lova.
man måste tydligen ha kölapp för att komma åt honom.

imorgon har jag möte klockan nio sen är jag ledig.
jag och julian ska mysa på stan en sväng i think.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0