LITEN BLIR STÖRRE




man ser verkligen på kort hur fort tiden egentligen går.
lätt att man glömmer det. snart står han där 15år gammal
och på god väg att bli en man. gosh!

har varit till moffa&angelina idag.
lika mysigt som vanligt.
kom också på att jag fyller år
om precis en vecka.
ska försöka ge mig på att baka en smörgåstårta
och det ska bli riktigt spännande att se om jag kirrar det, haha.
luskar i lite recept på nätet för att hitta
en riktigt god fyllning bara.

nu har vi snart bott här
i två månader och inga
gardinfästen har ännu satts upp i lillrummet.
vi har ringt, och ringt och en dag
knackade det på dörren.
en kille från attacus kom in och fixade
alla andra skeva grejer i lägenheten
och skulle i slutet på samma vecka komma och montera det sista.
det är nu 2 veckor sedan...
om jag är less?
NÅGOT!

nu ska jag kika recept.
puss&kram, vi ses på stan.


Kommentarer
Åsa

Mitt tips är att göra en röra på turkiskyoghurt, rökt skinka och purjolök. Och salt och peppar såklart. Enkelt och det blir såååå jäkla gott!! Gör alltid min smörgåstårta så :)

2011-06-14 @ 18:04:57
URL: http://Asapettersson.wordpress.com
frnden.

du ska få smaka på min smörgåstårta nästa vecka, så jääävla god :)

2011-06-16 @ 15:43:13
URL: http://frnden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0