HEJJE FRIENDS


nu är lillebror här igen, klart jag måste passa på.
var roligt att ni svarade på mitt senaste inlägg.
så fort vi får tillbaka datorn lovar jag också att
bli bättre på att kommentera era bloggar.

idag har varit en såndär (jagvillgåochdödag)
ingenting har känts roligt osvosv.
men nu mår jag bättre, och är gladare.

fick förresten ett superfint halsband av min älskling
igår som han köpte i stockholmo.
mitt hjärta, gosh what i love you.

nu ska vi lira tvspel, mario blir det såklart.
det gamlaste, finns inget roligare.
vi hörs när vi ses, PUSS!


Kommentarer
Tirja

Jag hade med en sån dag idag! HATAR sånna dagar!

Hoppas på mer inlägg från dig snart och då lovar jag att kommentera mer ;)

Snygg bilden va på dig som du la upp på facebook!

Kram

2011-05-28 @ 23:44:57
URL: http://tirja.blogg.se/
Åsa

Ahh sånt mario vill jag oxå ha :D

2011-05-29 @ 12:56:42
URL: http://Asapettersson.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0