OM JAG FÅR DRÖMMA EN ANING


detta önskar jag att vi kunde köpa till bäbisen.
skötbordet hittade jag på blocket, men det var sålt.
voksipåsar letar jag hela tiden, men samma sak där.
en fin säng vill jag också ha denna gång eftersom
jullen fick ärva en som var 10 år gammal typ.

ska vi köpa allt detta nytt kostar det mer än tiotusen kr..
jag försöker vara smart och hitta billigare alternativ, men det går åt helvete.
man kan ju exempelvis måla om en säng, men jag hittar ändå
ingen som faller mig i smaken.
den här gången vill jag inte bara "nöja" mig.

vi får se vad som händer, något av detta får vi
nog köpa nytt, men tillsvidare tänker jag fortsätta kampen
på blocket i hopp om att hitta fräscha begagnade grejer.


Kommentarer
Zabine

ÄLSKAR DEN DÄR VAGNEN... nästa krabbe ska jag lätt ha en sån!! :)

2012-01-27 @ 22:17:51
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Emie

finns det inte på tradera då? :) eller kanske några facebookgrupper? :)

2012-01-30 @ 15:42:37
Anonym

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat?sort=1&CATEGORY/SUBCATEGORY=3916&CATEGORY/MAINCATEGORY=68&areaId=20017&areaId=20016

2012-02-01 @ 21:05:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0