JAG ÄR INGEN DROPPARE

igår insåg jag hur envis jag verkligen är.
det, eller bara jävligt nördig.
försökte få till en grej med designen
men med min tur + skicklighet så gick det hela åt helvete
femhundraelva gånger ungefär.
jag satt från tidig morgon till sen kväll.
trots att jag bara sovit 3 timmar natten innan.
det sved förbannad bra i ögonen där på slutet
men jag kämpade tills ögonen blödde
trots att jag misslyckades, haha.

idag är jag sjuk.
det har jag min broder andré att tacka för.
han är så snäll som överlåter
lite smitta till mig också istället
för att vara ego och behålla allt själv.

mina killar är ute på äventyr.
dom besöker christian's pappa.
skönt med egentid.
måste ta vara på tiden säger hon
som kommer bli sittandes framför datorn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0