REGN OCH MYS


chrippa har åkt med jobbet till bollnäs.
och kommer hem imorgon eftermiddag.
så idag är det mamma+son mys hela dagen.

imorse slog vi igång en film (bilar) som jullen
sett snart 10 gånger på tre dagar typeh.
efter det tog vi en tripp på affären och
han slocknade i vagnen.
väl inne handlade jag lite grejer
till köttfärssåsen jag ska laga till middag.
andra gången jag försöker men nu
går jag efter ett enkelt recept som verkar asgott.
kan fan inte misslyckas alltså.

påväg hem kom skuren.
fick dra vagnen baklänges, bar på en tung kasse
och gick i en jacka som inte är vattentät. hejja!
jag var inte alls blöt när jag klev innanför dörren.

nu sitter jag och gör en inköpslista på ikea.
lillen kikar tv och jag ska snart dra igång
med tvätt, städ och matlagning.
vilken hemmafru jag känner mig som.

datorn är fortfarande inte klar och jag
börjar lessna hårt på de här skitdatorn vi fått låna.
ne nu ska jag göra ett ryck, hej!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0