TEENY WEENY STRING BIKINI

tack för alla råd, på onsdag sätter jag mig
i frisörstolen på trudes och blir ompysslad av amanda.
färga hår, och klippa lugg. vet fortfarande inte hur
eftersom alla svarade så himla olika, men det lutar
mest åt sneluggen iallafall. känner jag mig själv rätt
kan det sluta hursomhelst, haha.

underbar dag på förskolan, precis som vanligt.
var dock mycket tröttare än jag brukar vara, gäsp.

ikväll blire lugnt, massa onetreehill avsnitt och mys
med tända ljus och sen ska jag tidigt i säng.


ojoj, vilken låt!


Kommentarer
frnden.

Jag såg dig på sjukhuset :) va fin du blev i lugg :)

2011-09-28 @ 12:40:40
Jasmine

Hejsan ! Schysst blogg :) Undrar om jag skulle kunna få en design ? :)))

2011-09-28 @ 21:09:17
URL: http://jassekuung.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0