ÄR KANSKE PÅ TIDEN

nu är det alldeles för längesen
jag gav er en update.
har blivit så sjukt tråkigt att blogga,
måste skylla på graviditeten. haha!

går runt med foglossning från helvetet,
halsbränna varannan dag och
svettas kooooonstant!
varför kan jag aldrig få njuta under
en graviditet? promenaderna till&från
dagis är snart omöjliga, har lite panik
över det faktiskt...

aja, nog om mig.
jullen ska opereras imorgon.
fasta från tolv inatt alltså, han som
dricker välling varenda morgon
eller natt. är så nervös, med all rätt såklart. inte varje dag detta sker liksom.
han ska sövas vilket känns obehagligt
för både mig och Christian.
hoppas av hela mitt hjärta att allting
kommer gå som en dans.



Kommentarer
Madde

Lycka till!! <3 Jag fick lägenheten i Torvalla btw ;)

2012-03-21 @ 17:03:57
MarielleGrääs

jag hörde det. GRATTIS :D

shit vad roligt alltså!

2012-03-25 @ 10:45:09
URL: http://chixdiggit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0