KLART SJUKDOM SKULLE KOMMA

här hemma är det förkylning
som härjar. Julian har vaknat
hela natten av den förbannade hostan.
själv somnade jag runt halv fem
eftersom jag var upp och
kuta. plus att jag själv inte kunde
andas genom näsan, och hade
halsbränna som gjorde det ännu
jobbigare att andas med munnen.

vaknade sju av lillkillen som ville
kika på film, försökt somna om
sen dess typ med vädret gör det svårt.

jag har velat baka en tårta i veckor nu.
har försökt hittat anledningar till det
men ännu inte lyckats.
Christian sa att vi kunde fira
tidsomställningen så det tåls att
fundera på, haha.



Kommentarer
Kicki

Krya på er! Och du... Du är en FANTASTISK människa!

Jag imponeras av människor som inser att förändring är att utvecklas, och inte alltid något negativt. Och allt du gör för alla andra. Du är OTROLIGT bra!! <3

2012-05-18 @ 23:46:34
URL: http://ekogatan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0