GIVE SOME LOVE TO THE PEOPLE


när man får barn är kärleken till denna lilla varelse helt obeskrivlig.
i början kände inte jag särskilt mycket, utan det var något som växte fram.
jag fattade inte hur stor kärleken till ens barn faktiskt kunde vara.
det bästa är att man har någon som älskar en tillbaka.

jag är väldigt noga med att säga till julian hur mycket
jag älskar honom, och hur mycket han betyder för mig.
i sverige är vi generellt dåliga på att säga just orden
jagälskardig till någon familjemedlem.
det borde vara något man säger mer ofta.
alla behöver vi höra det då&då.

jag vet att jag aldrig kommer sluta säga det om
kvällarna efter att jag pussat julian godnatt.
han får bli 15 år och säga åt mig att sluta
men då lär jag bara säga det ännu mer.
det ska aldrig kännas pinsamt från båda håll.

nu kommer det snart en till liten krabat.
då får man älska två stycken.
vilken förbannat underbar lycka -v-



Kommentarer
Åsa

Grattis till bebis i magen!

2012-01-27 @ 13:21:24
URL: http://missosd.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0