ÄNTLIGEN FIXA FRIPPAN

men finally fick jag fingrarna ur och
beställde klipp&färgtid hos frissan.
amanda som ska få göra mig fin.
alltså, jag har aldrig brytt mig om
vem som klippt mig, och har alltid färgat själv.
men efter att amanda klippte mig första gången
vill jag inte ha någon annan i mitt hår.
hon förstår alltid vad jag menar
och klipper inte mer än det jag vill.
en frisör som faktiskt lyssnar på sin kund. wow!
trodde inte det fanns typeh?
hon är fan bäst!

fundilurar på något i den här stilen.
vi får se vart det slutar.
jävla beslutsångest.



Kommentarer
Sandra Nilsson

Vart är det du klipper dig då? :)

2011-08-16 @ 12:51:29
MarielleGrääs

trudes på sjukhuset :)

billigare om man väljer amanda

eftersom hon är lärling.

men innan klippte och färgade hon mig på

skolan, hon tog studenten nu i juni :)

helt sinnessjukt duktig.

2011-08-16 @ 13:18:43
URL: http://chixdiggit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0