CHILLIN WITH FAMILIA


imorse fick jag sovmorgon, välbehövligt då jullen vaknade
4 gånger inatt. man blir trots sovmorgon jävligt trött
under dagen. ögonen har velat droppat down flertal gånger.
killarna drog en sväng på badhuset och sedan var det
middagsdags hos christian's mamma.
trevlig dag+kväll. jag är nöjd.
imorgon har jag tvingat chrippa till städning.

- älskling! imorgon har vi städdag.
- jaha, vad "kul"

förresten sover vi som gudar
i nya sängen. ingen av oss vaknar med ryggvärk längre.
vi sover typ bort halva livet men ändå
vill man inte lägga pengar på en ordentlig säng.
hur idiotiskt är inte det egentligen?



Kommentarer
Milla

Kom på att jag aldrigt sagt det förut.. löv your blogg dudette!

2011-08-08 @ 00:16:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0