LUGNA PUCKAR PÅ KVÄLLSKVISTEN


idag har jag sprungit i tvättstugan som en idiot på extasy.
städat hela lägenheten, bytt sängkläder, duschat, hämtat jullen på dagis.
gått till pappa en sväng för att hälsa på.
åkt hem, lagt lillen, och vikt all tvätt. (tre fyllda ikeakassar)
vilken lättnad jag känner nu. got damn!
nu får jag äntligen sitta ner i lugn och ro.
ska se en film alldeles strax.
vill lägga mig och sova bara för att jag längtar efter sängen.
men först måste jag utnyttja tiden då lägenheten fylls
av en massa tystnad.

godnatt kära vänner, kul att så många har kikat förbi idag.
imorgon blir det nya äventyr med dagislämning & hämtning
sen en massa pluggapluggaplugga.
på återseende. PUSSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0