SÅ JÄKLA SMART

imorse blev det lite stressigt till bussen
eftersom jag slängde in mig i duschen 10.05
och bussen gick 10.15
men vi hann, med god marginal också.
tog ingen påse, eller väska att lägga mina saker i.
kanske det osmartaste jag gjort.
glömde såklart nycklarna i vagnen.
kom dessvärre på det på bussen påväg hem.
fick ta mig till max och ta christians nycklar.



ska plugga nu. jag måste bli klar någongång.
allt går så segt när intresset ligger i något helt annat.
men på måndag blir det skola, träffa upp mikaela
och försöka göra klart allt som är kvar.



Kommentarer
Tirja

Men det klart ^^

Tycker ju du skriver mycket bra saker så då hoppas jag andra kan uppskatta det du skriver med!

Puss!!!

2011-08-04 @ 14:39:10
URL: http://tirja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0