EN KÄRLEK OLIK ALL ANNAN

idag ska jag äntligen följa med på förskolan.
jag har ju missat två dagar pga sjukdom.
ska bli spännande att se hur det går till.
efter det blir det badhuset för killarna
och jag ska hem och plugga.
har avstämning på fredag, känns bra.
imorse när jag klev upp (fick sovmorgon)
satt jullen i soffan.
så fort han såg mig sa han heeeii mamma.
sen ville han att jag skulle krama honom.
då tog han tag i båda kinderna och pussade
mig över munnen flera gånger. haha kände mig som ett barn.
mitt lilla hjärta, vilken kärlek du ger mig.

nästa vecka blir det jobb.
längesen nu, jag har längtat sjukt mycket.
ska trixa lite nu, tjo!

 



Kommentarer
Anonym

hej, en liten fråga var gör du din headers, och var får du tag i texten grejen, när de så där svart bakom? svara gärna!

2011-08-17 @ 22:05:23
MarielleGrääs

hejdär!

jag gör dom i både wix och photoshop

och texten är ett typsnitt som finns att välja mellan :)

2011-08-17 @ 23:08:21
URL: http://chixdiggit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0