FARVÄL MINA FINA

imorse fick jag sovmorgon
vilket resulterade i en energi
att både städa och tvätta.
känns så skönt när det är klart.

ikväll blir det faktiskt myskväll
med killarna mina.
popcorn, candy och
en skön barnfilm. jippie!

snart flyttar vi (igen) känner att
det börjar närma sig nu.
känns tungt att ta farväl
av både disk & tvättmaskin..
hur ska vi klara oss?
nu är vi så vana med detta
och jag hatar att behöva
boka tvättstugetider
och diska för hand.

men som med allting annat
så vänjer man sig efter ett tag.
vi får iallafall en varm lägenhet!
det minns jag inte sist vi hade.

hoppas det är bra med
alla lusar därute, pusss!



Kommentarer
Anonym

vart ska ni flytta den här gången?

2011-11-17 @ 19:56:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0