ÄCKLIGA DRÖMMAR

vet inte alls vad som hänt, men nu på
senare dagar drömmer jag riktigt konstiga drömmar.
men den här var riktigt hemsk alltså.

när min farmor levde hade hon reumatism sen många år tillbaka.
i drömmen fick jag "ärva" den, och det skummaste var att
min farmor som ligger under jord satt vid sidan om mig hela drömmen.
första gången jag drömmer om henne och
hon får vara med i denna hemska dröm, usch.

det började krypa ut maskar från mina ben.
långa, smala, vita äckliga maskar.
min största fobi här i livet.
pappa fick ta tag i dom och drog sakta så
dom inte skulle gå av och bege sig in i kroppen igen.
självklart var jag fylld av maskar inuti mig, men
det kändes bra att han kunde dra ut några stycken iallafall.
samtidigt spydde, grät och blundade jag.

det dröjde några dagar för att få en tid hos läkaren
och under den tiden drog vi ut världens längsta mask.
400 meter för att vara exakt.
gissa om jag hade velat vakna tidigare..

eftersom det dröjde innan jag fick träffa läkare
så kröp maskarna ut från bröstkorgen, magen osv i flera dagar.
tillslut kunde jag inte röra på mig utan att
dom började åla sig ut.

jag fick diagnosen reumatism, och fick
maskdödande medicin.
dom opererade mig och fick bort alla
döda maskar som samlats i min kropp.

nu är jag vaken och det kryper fortfarande i mina ben.
vill aldrig sova mer känns det som, haha fyfan alltså.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0