BACK IN THE GAME (TYP)

blev överlycklig idag när chrippa ringde och
berättade att datorn var klar.
någon timme senare kommer han med
med ett besviket (våran dator är kvar) uttryck i ansiktet.
han hade fått ett sms om att våran dator
var redo att hämtas, men dom ljög tydligen.
det dom missade bigtime var att skriva
att det var en jävla lånedator som kommit in.
femte gången datorn är på lagning, måttligt less nu alltså.

idag städade jag sönder lägenheten.
alltså den är inte trasig med den kunde ha blivit
så mycket som jag tog i.
nu är det fint, luktar gott och jag är fylld av harmoni.

tog racerhojjen på affärn tidigare ikväll.
blir alltid lika glad när jag ser vem som sitter i kassan.
världens mest underbara och gladaste människa.
gud vad jag älskar henne.
hon borde jobba på bussarna, i receptionen på akuten
och alla andra ställen där dom suraste människorna jag nånsin
träffat befinner sig om dagarna.
från och med nu ska jag alltid ha henne
sittandes på min axel när jag möter otrevliga personer.

nu blev jag helt plötsligt dundertrött.
sängen väntar med stora omfamningar.
godnatt!


Kommentarer
Jane

Hade blivit galen om jag blivit lurad sådär!

Fan skynda fynda me headern, jag vill blogga!!! ;P

2011-09-04 @ 23:33:22
MarielleGrääs

jag blev galen, fan alltså. haha

och jag vill designa, den här skitdatorn

klarar inga program jöhh.

bra att du vill blogga, då får

jag en till bra blogg att följa :D

2011-09-05 @ 13:59:41
URL: http://chixdiggit.blogg.se/
Jane

hihi

2011-09-05 @ 19:32:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0