HÖSTEN ÄR BRA MYSIG


jag har alltid gillat hösten, inte för kallt, inte för varmt utan sådär lagom.
man kan äntligen börja tända ljus om kvällarna efter sommarens hetta.

igår kikade jag precis som många andra på mia skäringer.
den kvinnan är gudomlig alltså.
förra året när jag var i umeå hittade jag
hennes bok (dyngkåt och hur helig som helst) i hyllan på pressbyrån.
under den tiden skulle jag opereras och boken kom väl till
pass efteråt. jag kunde inte slita mig, hon är en helt underbar människa.
sen av ren slump fick jag igår reda på att hon visades på svt.
vilken lycka hörrni, gosh.

idag är jag lika trött som vanligt.
jullen vaknade två gånger inatt, vilket är det lägsta på länge.
vanligtvis får vi kliva upp 3-4 gånger per natt.
i tre år har vi drömt om att få sova hela nätter.
så när ska detta ta slut egentligen?


Kommentarer
Maria Pålsson

Har en son ja nu får kliva upp 6-7 ggr per natt, så troo mig jag lider med dej, mina muskler vill typ inte fungera och längtar verkligen till en heel natts sömn..

2011-09-14 @ 18:58:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0