KUNDE HA GÅTT ILLA

klockan tre inatt kom julian in till
oss och skulle se barnprogram.
christian fick förklara att det var natt osv.
men gissa om han brör ihop då, lillgubben.

nu när klockan ringde halv sju har jag
i sömnen stängt av den fram till sju.
då vaknar jag med världens ryck
och flyger upp ur sängen.

försöker smyga runt här hemma så
inte minstingen vaknar.
hittills har det gått bra, jag lär väl
snubbla eller nått bara för det nuråh!

nu måste jag hojja iväg, pusss!


nemen titta här, detta är väl ett år sen nu bra precis.



Kommentarer
Jane

varför blir det sådär?? För så blev det väl för Linda också vill jag minnas?

2011-09-26 @ 09:31:54
URL: http://jeins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0