EN LITEN LISTA

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
jajjemen, men not in public, och tvättar allltid händerna efteråt.
Titta på dig själv i spegeln: jämt, skylfönster, portar med glasfönster. allt som går helt enkelt.
Gnälla: för ofta!
Skrika: ja, fast inte lika ofta.
Sova: ja, men det har blivit väldigt lite nu i 3 år.
Ha ångest: näe, men det händer.
Skada dig själv med flit: skulle aldrig våga.
Ta mediciner du inte borde ta: nej för tusan.
Vilja dö: aldrig.
Drömma mardrömmar: ja, usch vad hemskt det är.
Drömma sexdrömmar: haha det händer.
Ta droger: snus, alkohol, socker osv. ingenting olagligt, men lika dumt.
Försöka vara annorlunda: jag försöker ingenting.
Klä dig i svart: ja, för ofta.
Gå till kyrkan: händer väldigt sällan.
Gå i skolan: japp.
Röka: nope.
Ha sex: ja det också.
Ljuga: sällan.
Hata folk: nej, men det känns så ibland.
Lita på folk: väldigt få!

VEM:

Saknar du: för många.
Vill du döda: ingen alls.
Rörde dig sist: christian.
Vill du slå: många som skulle behöva en uppväckande käftsmäll.
Kysste dig sist: jullebullen.
Vill du kittla: chrippa, haha.
Kramade du sist: samma som ovan.
Vill du prata med: finns några stycken.
Skrek du på sist: julian tror jag, tyvärr.
Vill du vara som: ingen.
Sårade dig sist: minns inte?
Vill du bli galet full med: simpi, helt klart.
Gjorde dig riktigt glad senast: min älskade son.
Fick du sms från senast: mami.
Ringde dig senast: älsklingen.
Är vackrast på jorden: julian såklart.

HAR DU:

För många vänner: tycker jag absolut inte.
Förföljelsemani: haha nej.
Tvångstankar: ja, volymen på tv:n måste alltid vara på samma nummer, haha.
Någon annan psykisk sjukdom:
städmani så det skriker om det, haha fy vad hemskt.
Någon fysisk sjukdom: inte vad jag vet, ryggont som vanligt typ.
Någon skada: i huvudet? kan hända.
Färgat håret:
jämt.
Brutit några ben: japp.
Några piercings:
endast öron.
Egen dator: min & christian's.
Bra självförtroende: jaaaa :)
Kysst någon: det har jag gjort.
Haft sex: jupp.
Köpt kondomer: en gång.
Tagit nakenbilder: aldrig.
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja, mina killar.
Bjudit ut någon: ja.
Varit kär:
jag är kär.
Dumpat någon: ja
Stulit någonting:
nej. eller jo, när jag va 8 år tog jag en liten kolagodis som jag ångrat i flera år, haha.
Lämnat landet: jojjomen.
Tuttat eld på nått: nope.
Gjort något olagligt: japp

HUR:
Går du:
med hjälp av fötterna?
Svarar du i telefonen: hallå? eller hej det är marielle.
Fördriver du tiden: städar oftast.
Mycket pengar har du: jag klarar mig.
Tjänar du pengar: vikarie på dagis.
Ofta diskar du: diskmakinen gör jobbet.
Ofta städar du: varje dag typ.
Många stör du dig på: för många.
Ofta träffar du din familj: lite olika.

TROR DU:

Att du kommer bli något:
jag är väl redan något?
På gud: nej!
På rymdvarelser: haha, ja.
Att folk tycker om dig:
inte alla, men många.
På ett liv efter detta: jupp.
Att fiskar kan tänka: ja det tror jag.
Att du kommer leva länge: ne, faktiskt inte på något skumt vis. (har alltid känt så)



Kommentarer
frnden.

Den va riktigt fin :)

Jag hade tänkt färgerna rosa, vit och beige :)

Bilderna var fin.

Ska maila bilder, typ profilbild till dig.

Är lite småseg sen igår men ska maila det till dig lite senare när jag orkar slå på datorn :):)

Texten blir bra.. :)

du e duktig du :)

puss

2011-09-18 @ 15:58:24
Sanna

Åh den va snygg! Vill ha! :)

2011-09-19 @ 11:34:11
URL: http://sannamikaelan.blogg.se/
Sanna

kommenterade givetvis fel inlägg ;9 hahah

2011-09-19 @ 11:34:48
URL: http://sannamikaelan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0