ÄNNU EN SOLIG DAG







tre riktigt oldie but goldie låtar som får mig att tänka på sommaren.
dessa var några av de favoriter jag lyssnade på i yngre dar.

idag ska vi självklart gå ut, packningen får vänta.
ska till max och käka också, träffa pappan i huset.
ska träffa mami senare, hon hade köpt påskägg till jullen.

inatt drömde jag om nya lägenheten, jag vill verkligen dit NU.
på tisdag hämtar jag ut nycklarna sen får jag åka
fram&tillbaka med bussen och lämna grejer.
vill helst sätta upp gardiner osv fort, känns hemtrevligare då.
vi hörs senare vänner!


Kommentarer
emmasjöberg

åh marielle, den första låten, det måste vara tiden då det var du och jag dygnet runt! PUSS

2011-06-09 @ 23:09:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0