OH MY

detta är inte ett skämt, jag packar ingenting.
vi flyttar imorgon, what's my problem?
känns så tråkigt att packa, jag önskar innerligt
att det gick att trolla. vips, så är alla saker nere
i sina kartonger. fatta vad mycket kraft man skulle ha över till annat.

såhär gör jag jämt, skjuter upp saker in i det sista.
skulle inte bli förvånad om jag står och packar
allting inatt. ingen sömn och sen är jag för trött
för att bära alla grejer imorgon. typiskt mig, dumma chey!

tror jag lider av sorg.
roddan åkter ur bb igår, jag hajjar det inte.



Kommentarer
c

nej, men alltså, serri. vad hände? det var ju meningen att madde skulle ut, eftersom att hon är retarded.

2011-04-25 @ 18:35:37
URL: http://carre92.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0