BESTÄLLA BLOGGDESIGN

eftersom så många hört av sig till
mig gällande bloggdesign så har jag
från och med nu bestämt mig för att ta betalt.
dom jag redan lovat en design ska självklart
inte ge mig några pengar.

varför?
- jo, jag sitter flera timmar med
varje design. jag vill vara noga, och att
personen som får en design av mig ska vara helt nöjd.

hur mycket?
- jag tänker ta 150 kr per design.
jag sitter från 4-8 timmar med en och samma
vilket ger en tim"lön" på typ 40 kr som högst.

det känns dumt att ta betalt, faktiskt.
men jag lägger ner sjukt mycket tid på detta
och känner att jag kanske måste få något tillbaka iallafall.
trodde faktiskt inte att så många skulle gilla
mina designers, men är otroligt glad över att
dom faktiskt uppskattas.

jag vill ha en design, hur gör jag?
enklast är om du skriver ett mail på [email protected]
och där berättar hur du vill ha.
vilka färger, vilka bilder, någon text, vilken stil på designen osv.
då kan jag på ett bättre sätt göra dig så nöjd som möjligt.
självklart vill jag att ni säger till om ni önskar
några ändringar. jag skickar alltid länk först
så ni får en chans att se dom innan dom publiceras.

jag hoppas ni tycker detta är fair.


Kommentarer
Petra Q.

Hej igen! :)

jag vet inte om jag hann innan du bestämde dig för att ta betalt? om inte annat kan jag gärna ge dig betalt för ditt jobb! du är skitduktig!

Kram!

2011-08-19 @ 12:17:30
URL: http://petraerika.blogg.se/
Linn

Men gud, design tar ju galet mycket tid. SJÄLVKLART ska du ha en kosing för det! =)

2011-08-20 @ 11:48:59
URL: http://halsogladje.blogg.se/
emame

Du är jätteduktig marielle!

2011-08-24 @ 10:13:52
URL: http://emtini.blogg.se/
Zia

Hej!Jag ÄLSKAR din desing stil & skulle så gärna vilja ha en höstig design av dig .. nått i den stilen du har nu .. lite bakgrunds färg me bruna färger & så där.



Hur mkt skulle en design kosta?Just nu har jag en design man kunde ladda ner gratis men jag skulle så gärna vilja ha en alldeles egen som ingen annan har.



Pengar är inga problem.Hör av dig om du vill//Zia



2011-09-13 @ 09:22:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0