EN SJUKT FET KVÄLL

schysst kväll igår, alla ville på gubbslemsplacet.
inte syskonen grääs, så jag och andré gjorde en deal om att vi två
iallafall skulle på marite, oavsett.
jag va där, men han?
vi åkte olika bilar osv, men jag ringde och berättade
att jag gick in fastän döden mötte mig i dörren. vart är alla?
lite folk, men jag tänkte ge det en chans.
satt på terassen och hade mysigt med massa
samtal och skratt. blev hungrig runt halv två,
gick på fd subway, fick sällskap halvägs in på mackan
och fick åka taxi hem.
utan jacka hela kvällen gjorde
mig förbannat frusen.
låg säkert 45 min och skakade i sängen
innan jag kunde somna.
christian fick värma mig men jag var riktigt nedkyld.
vaknade upp imorse, mådde bra och sugen på oboy.
idag blir en riktig mysdag med hitta nemo, och gotta.
tack alla underbara människor jag fick äran
att umgås med igår, riktigt roligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0