HALLÅ HEJ


fick en tavla av pappa idag, den längst ner till höger
där det står love och är två hjärtan.
den passade sååå sjukt bra in i vårat kök.
ska ta bättre bild på den någon annan dag tänkte jag.

igår låg jag i migrän hela dagen, tog mig upp
först på kvällen. idag kände jag mig helt skum i huvudet
men tog ändå med jullen till moffa i torvalla.
direkt när jag kom hem slängde jag
mig i sängen och åkte på ett anfall igen, hurra!
fick en imigran av mami och efter 15 min släppte det äntligen.
fick i mig lite hårdbröd och massage av hjärtat.

jävlaäckelmigrän
, varför finns du ens?
jag har sett min mamma plågas under alla
år och fick även se när min broder drabbades.
spya, mörkt rum och ett tyst hem.
20 år tog det, sedan blev det min tur. fyfan vad jag är bitter.
åh stackars jullen, en migränsjuk mamma och en
tokförkyld, febrig pappa. lillen har inte haft kul dom här dagarna.
får ångest faktiskt. usch!

ne nu ska jag kika tv och försöka varva ner.
hoppas ni har det bra, och min dator är fortfarande
på lagning, just so you know.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0