STACKARS LILLA CHEY

jag kunde verkligen inte somna igår.
fick ingen luft varken genom näsa eller mun.
somnade runt fem imorse & vaknade sju, men heypiggelin.
btw nös jag så förbannat mycket igår att blodkärlen i ögonen spruckit.
nu är jag verkligen jättefin.
 
jullen har åkt till "afoo" så jag ska ta ett
bad och sen bara sova i massor.
är egentligen bjuden på middag där ikväll
men just nu känns det som att jag ska dö, typeh.
christian åker dit efter jobbet så jag vet
inte alls vad jag ska keka today.

ne men chilla vidare hörrni så hörs vi.
PUSSSSSS!



Kommentarer
frnden.

Men vad duktig du har blivit då. vad använder du för foto program?

:)

kram

2011-08-15 @ 08:15:28
URL: http://frnden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0