JAG VILL HA

fan att man ska hitta dessa när man verkligen
inte kan spendera den minsta krona på sig själv.
jag måste lära mig bli mer ekonomisk, men checkaråååh.
kanske hur läckra som helst jöh!

idag har jag lovat julian att få träffa
sin söta kusin lykke-li.
det är de enda han pratar om nu.
precis såhär låter det.

juja me
mamma me
diddi

det är helt underbart att
se hur bra dom kommer överrens.
och nu när jag är ledig hela juli
kan dom ses ännu mer.

nu ska jag ringa ett viktigt och jävligt jobbigt
samtal, försöker dryga ut på det hela.......



Kommentarer
Tirja

Vart hittade du dom där :O :O den fläckiga va ju huuuur underbar som helst!

2011-07-01 @ 11:04:01
URL: http://tirja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0