MAN MÄRKER ATT DET ÄR SOMMAR

man märker så väl att sommaren slagit till.
bloggstatistiken sjunker och så även lusten
till att blogga. folk i allmänhet bloggar mindre
under sommaren, men det är rätt logiskt.

imorgon ska jag och jullen ner på stan.
vi ska träffas celine och elias som är
här och hälsar på. helt underbart!

igår hade jag världens sämsta dag.
jag var arg och irriterad på allt och alla.
satt och svor i badkaret och ville
ringa ösd-bostäder och skälla ut dom
för deras tattiga och slarviga arbete i lägenheten..
vill redan flytta härifrån, trivs inte alls
lika bra som jag gjorde först.
minimala rum och fula tapeter.
hur fan tänkte dom egentligen?


måste tipsa er om en blogg förresten.
http://nyheter24.se/modette/lindahallberg/


Kommentarer
frnden.

tycker att eran lägenhet är jätte fin, sådeså :)

2011-07-03 @ 18:04:58
URL: http://frnden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0