MY LIFE MY VOICE




fick sovmorgon imorse, snacka om score!
får en helt annan energi om jag får sova lite längre.
idag ska jag och jullen ut och busa lite, träffa andré  också hoppas jag.
imorgon är det jobb och det känns kanske hur bra som helst.
hoppas bara jag hittar dit, haha.

finns en människa jag stör mig på så förbannat mycket.
en person som är så jävla feg och dum i huvudet.
ett riktigt jävla stolpskott!
släpp skiten & gå vidare med livet förfan.
mucka gräl och bete dig som en fjortis va.
usch, tur att jag aldrig behöver se dig igen.

- tiden kan vara något väldigt knappt
och den kan ta slut jättesnabbt
ett andetag kan vara så väldigt kort
och vips kan livet ha suddats bort
så lev nu så länge du hinner
innan din tid också försvinner -



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0