VARMARE DAG


igår började vi dagen med en promenad till ica kvantum.
skulle hämta ut mina kläder.
jag svor hela vägen dit, svettades som ett djur med päls
och hade fruktansvärt ont i ryggen.
efter de gick vi upp på barnenshus. hittade en vagn
till jullen, brio spin 2011. helt otroligt underbar vagn.
efter de gick vi hem, fick i oss lite fika och tog
sedan cyklarna till min syster.
vi skulle köpa deras cykelvagn men det slutade med att
vi tog hela ekipaget.
äntligen har jag en ordentlig cykel.
vi tog en sväng förbi christian's mamma och sedan
fortsatte hemåt. svetten rann och badkaret fylldes med kallt vatten.

idag ska jag och julian cykla och hämta bästaste kusinen lykke-li.
dom åkte en sväng tillsammans i vagnen igår och
det gillades starkt. så vi tar med oss henne och
åker ner på staden. nu måste jag fixa mig, skriver
mera ikväll. har fullt upp hela dagen nu, PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0