AVFÄRD


andre - kim - michaela - antonio - dennis & jag.
här var vi inte gamla alls, gölliga syskonskaran.

idag bär det av mot motala.
jag har blivit sjuk och det förstod jag redan
igår att jag skulle bli. hade frossa hela dagen.
känner mig febrig, är täppt i näsan och vill egentligen bara sova.

igår var vi på studentskiva, mysigt och gott.
härliga människor och mycket prat.
jullen trivdes som fisken i vattnet.

kommer sakna mina killar när jag åker.
har aldrig haft "semester" från lillen.
känns lite konstigt.
jag har bara varit borta en gång förut i några dagar
och det var när jag gjorde operationen i umeå.
ingen semester där direkt.
men, energin måste fyllas på.
så jag är glad att få åka iväg.


Kommentarer
Mikaela

Hoppas du får roligt ! =)

2011-06-03 @ 15:40:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0