FILMGALEN CHEY

nu har jag blivit helt tokig i filmer igen.
tur för er eftersom jag tipsa om bra och sevärda rullar då, hihi.


om ni gillar adamsandler och romantisk komedi är detta
den mest perfekta filmen. jag skrattade vääääldigt mycket och
den blev aldrig sådär tråkig som många andra ibland kan bli.
den får full pott, jag hade inte velat att någonting skulle varit annorlunda.


den här å andra sidan var så brutal att jag tvingades
spola litegrann då&då.
rekomenderas inte till kräsna och känsliga tittare.
jag hatar egentligen sånna här filmer då
tjejer blir utsatta för det ena och andra, men
jag har en dragning till dom iallafall, fast bara om tjejen får någon
slags hämnd såklart, haha.


den här filmen såg jag inte ens klart.
tror många skulle tycka att den är helt okej
men christian gillade den inte.
jag slutade kolla eftersom jag hatar när
det inte finns någon slags logik i filmen direkt.
eller att jag inte kan relatera till den.


nu vare ett tag sedan jag såg denna film.
jag älskar den. kärlek vid första ögonkastet, helt klart.
den är invecklad, bra gjord och bara helt underbar.


Kommentarer
Linn

Ahhh, Inception är så fruuuktansvärt bra! Älskar den!

2011-06-25 @ 19:56:36
URL: http://halsogladje.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0