SUMMER IN THE CITY


men gissaråh!
jag är fan hemma idag också, idag har jag mer smärta i magen.
igår vare lugnt om jag satt mycket.
idag blir det ingen skillnad.. fuck!

pappa fyller år idag, får se hur jag ska ta mig
dit med julian alldeles själv.
kanske inte ens kommer iväg.

i helgen ska jag vara på praktiken.
jag gillar verkligen att vara där.
synd att jag missat dom här två dagarna bara.

igår bytte vi rum med julian.
han behöver större med tanke
på lekyta och leksaker.
hans rum blev superbra, vårat
vet jag väl inte riktigt, haha.


Kommentarer
marielle.

Nästa gång vi ses ska du få en sak av mig som du ska prova när du har såna där smärtor. Det hjälper för mig iallafall. Vet hur det känns, man vill bara dö!

Du måste även få dom där skorna, haha.. Sega vi är :D

Men vi får väl ta de när vi ska dejta när Kendra kommer hit igen. Eller om du hakar på när jag går ut å går.. Blir dock ingeting när de e sånt här pissväder ;)

Kraaaam

2011-06-13 @ 09:54:54
URL: http://frnden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0