ALLT SKA GÅ SÅ BRA HELA TIDEN


jag är en riktig otursfågel, har alltid varit och kommer ständigt förbli.
om ni har sett filmen med fröken lohan - just my luck
så förstår ni på dirren att jag är killen.

inte nog med att vi inte har haft några tvkanaler på över två
veckor så pajjade datorn våran igår natt.
vi har haft den ett halvår, och den bara dog.
mitt framför ögonen på oss. hur fan
kunde den lämna oss nu?

sitter hos andré in this momento, skulle såfa här inatt men det
blev ändrade planer. handlade iaf mjölk åt honom
så han ska vara glad att han kan dricka oboy när
han kommer hem, lite tröst för att inte jag är här, typ..

chrippa ringde precis, han berättade att tvkanalerna
äntligen är igång. ja, nu vände kanske lyckan precis?

fan vad mycket onödigt skit jag skriver här nu, men det
är bara för att ni, uttråkade jävlar ska ha något
annat att göra än att checka statusuppdateringarna på facebook hela tiden.

gölligöll, mina kycklingar. nu ska ni inte ta illa upp.
hade iallafall temadag idag, hot&våld. jääävligt intressant.

sen en till grej, jag vill hälsa till alla mina friends (vilka då) viskar
ni nu för er själva. whatevah. jag hälsar speciellt till simonlysell. puss!

nu måste jag avrunda, tjingeli.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0