HELT DÖD NU

har varit ute på världens, årets, mitt livs jobbigaste
powerwalk med marielle.f och lotta+reidar tror jag att han hette.
tog 2,5 timma och jag har lovat att gå flera gånger.
haha sinnessjukt jobbigt..

imorgon är det heldag på skolan, temadag hot&våld.
blir promenad dit, skönt med musik i öronen och
morgonsolen i ögonen.
nu ska jag duscha en snabbis så hörs vi
imorgon. PUSSSELI!


jag vet att alla lagt upp den här överallt men jag gillar den och
detta är min blogg och här bestämmer bara jag. höhö!


Kommentarer
frnden

tack för sällskapet igår :)

bara å hänga med varje kväll ;)

hojta till när jag kan komma förbi med skorna, så får du testa. är hemma hela veckan.

puss

2011-05-11 @ 08:52:45
URL: http://frnden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0