FULLA BULLAR SOM RULLAR

nu har jag pillat med designen åt några flickor.
fick mail om att inte headern syntes osv.
kom på felet och nu har jag lärt mig något nytt.

utlottning av min förra design sker efter att
jag duschat, har inte alls orkat med
bloggen den här veckan.

nu har jag nya krafter och
jag lovar att jag kommer vara mycket
duktigare på att uppdatera.

ska fixa en ny design till min egen blogg också.
den jag har nu pillade jag ihop snabbt och
jag är så sjukt missnöjd, haha.

PUSSSS!


jagälskardig!


Kommentarer
frnden.

Ja du får bli bättre på att blogga så man har nå å läsa :)

2011-09-24 @ 22:25:36
tant camilla

alltså han är så söt att jag dör lite inombords när jag ser han!! gounge <3

2011-09-26 @ 21:58:00
URL: http://saracamilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0