SKULLE BLI TIDIGT IKVÄLL


har jag gått och blitt en nattuggla tro?
fasiken, jag börjar ju 07.30 imorgon.
ska egentligen ligga och sova nu.

har alltid varit morgonmänniska, aldrig lagt mig senare
än tio, och har jag det så har jag alltid varit på benen tidigt nästa morgon.
rubbningar i sömnen ingår i livet som förälder och
eftersom vi fortfarande inte får sova hela nätter
så är jag i princip död vareviga morgon.
skulle kunna jämföras med en zombie i det läget..

i veckan hoppas jag kunna få en tid hos amanda
för färgning av hår och kanske eventuellt klippning av lugg.
hoppas bara det finns tider kvar som passar när
jag är ledig. behöver fixa till frippan real bad.

nu ska jag umgås med mannen min
innan läggdags. puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0