JAG SKA DESIGNA KILLKLÄDER



kolla på bilden här.
julian har på sig ett par tights/leggins kalla det va du vill.
just dom här är unisex, alltså både för flickor och pojkar.
jag har letat efter sånna här på killavdelningarna i stan men dom finns aldrig.
många kanske tycker att det är "tjejigt" med thights, men grabben
har fortfarande snopp, daaah!

tänk dig att du ska ha på dig fleecekläder & en overall
en kall vinterdag i januari
och sedan springa runt ute med alla dessa kläder.
vad har du själv helst under allt detta om
inte långkallingar, eller ett underställ.
det är skönast så.

polarn&pyret
har leggins som inte är långkallingar.
med jag betalar inte 279kr för ett par, det är fan mot min nature.

alla andra butiker har bara utbud av långkallingar
eller pyjamasbyxor. det är 2011 fortfarande
inte uppdaterat att pojkar kan ha leggins.
dom behöver inte vara rosa eller fyllda med läder.
fan sverige, i need a update.

jag vet att han kan bära mjukisbyxor, got damn.
men dom knövlar och blir så fruktansvärt varma.
(jag vikarerar på förskola, jag vet)

jag önskar att jag kunde sy, då slapp jag sitta
här och klaga över ett litet problem som
varken rör världens undergång eller växthuseffekt.

men det är såhär jag känner.
korten på bordet liksom..



Kommentarer
Elin

Ja du har rätt! Klart killar kan ha leggins!

2011-10-10 @ 15:59:58
Petra Q.

om du ger mig tyget du vill ha, så kan jag sy åt dig :) bara jag har hans mått!

2011-10-10 @ 20:44:39
URL: http://petraerika.blogg.se/
Kicki

Vet du vad! Jag håller med. Jag älskar leggings/tights,dom är ju perfekta. Och med bra fleeceställ och overall är det allt man behöver. Tänk alla stackars barn som har både långkalsonger och byxor och ska leka med allt det på INNE sen dessutom.. förstå hur deras ben ska må och hur kul det ska vara :S Dom är ju inte direkt stilla i den här åldern.

2011-10-11 @ 09:46:46
URL: http://ekogatan.blogg.se/
frnden.

Gå en sykurs och lär dig..

Med din vilja skulle du komma låååååångt! :)

2011-10-11 @ 21:41:18
Tirja

Det tänker jag också göra, ska bara köpa mig en overlock först! Sen kommer det bli massor av leggings på grabben här!

Även om jag gillar att klä han i riktigt grabbiga kläder gillar jag att dra på han leggings också, och mjukisar!

2011-10-18 @ 08:24:06
URL: http://tirja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0